موفقیت کسب و کار شما در بازار پویا و پیچیده ی امروز، نیازمند واکنش حداکثری با توجه به نیازهای در حال تغییر مشتریان و استراتژی های رقابتی است. شوگِر سی آر اِم، راه حلی ساده و انعطاف پذیر برای حوزه های فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتریان در شرکت شماست:
قابلیت شخصی سازی برای نمایه های هر کاربر به صورت مستقل به منظور کنترل دسترسی و پیکربندی منو در دسترس است. مدیریت مشتری و تاریخچه ی تمام موقعیت های کسب و کار با مشتریان و بهره گرفتن از ابزارهای گرافیکی برای بهینه سازی کارایی فروش، نظارت دقیق بر سرمایه گذاری اقتصادی را تضمین می کند. پشتیبانی مشتری از طریق اعلان ها و اولویت های سپرده شده به کارمندان موظف برای هر مشتری، بسیار آسان شده که باعث بهبود سرعت پاسخگویی و سطح خدمات به مشتریان می شود و امکان فعالیت در حالت خود-مدیریتی (Self-Service) را برای آنها فراهم می نماید.
فروش
فرصتها
• مدیریت معاملات با توجه به مشتریان، نظارت سطح فروش، مدیران داخلی و بودجه ی مربوطه
• نظارت بر تکامل روابط با مشتریان با در نظر گرفتن تمام موقعیت های کسب و کار: سابق، در حال انجام یا برنامه ریزی شده
• تسهیل وفاداری مشتریان، تعدیل فرصت ها و تبلیغات برحسب نمایه ی مشتری و تاریخچه ی آن
مخاطبین و شرکتها
• ذخیره ی جزئیات اطلاعات مشتریان (شامل نمودار سازمان)
• سازماندهی و بررسی فعالیت ها (گذشته، حال، آینده) در ارتباط با مشتریان: یادداشت ها، ملاقات ها، ایمیل ها، تماس های تلفنی، موقعیت های تجاری
• مدیریت اطلاعات مشتری با نماینده ها و حوزه های فروش در حالت توزیع شده
داشبوردها
• ابزارهای گرافیکی برای نظارت بر پیشرفت کسب و کار شرکت
• عملکرد فرصت های ایجاد شده توسط عاملان فروش، نوع محصول، دوره، مرحله ی توسعه و غیره.
• کارآمدی کمپین های تبلیغاتی با توجه به بازدهی سرمایه (ROI) و گونه شناسی ارتباط
همکاری
اسناد
• اشتراک گذاری و مدیریت اسناد با امکان دسته بندی و صورت دهی بر طبق نوع
• پیوست اسناد، تخمین هزینه/ مناقصه، لید ها، حساب ها، فرصت ها و کمپین ها
پروژهها
• سازماندهی پروژه های واحد در فعالیت های مختلف با سطوح متفاوتی از اولویت، وضعیت و مسئولیت
• ارتباط فعالیت های خاص با مشتریان و اسناد
فعالیتها
• سازماندهی یادداشت ها، قرار ملاقات ها، جلسات، تماس های تلفنی، ایمیل ها همراه با استفاده از پیام و اعلان و به کمک تقویم اشتراکی
ایمیلها
• مدیریت حساب های ایمیل بیرونی و صندوق های پستی مرتبط با کمپین های بازاریابی به وسیله ی ایمیل یا خبرنامه
بازاریابی
کمپین ها
• مدیریت کمپین های تبلیغاتی از طریق ایمیل، خبرنامه ی توزیع شده به طور منظم و غیرمنظم و یا از طریق سایر کانال های ارتباطی
• ایجاد فهرست اهداف، همچنین از طریق واردات از سایر منابع، و برنامه ریزی ارسال خودکار ایمیل
• ذخیره ی اطلاعات مشریان بالقوه از طریق فرم اینترنتی قابل شخصی سازی (فرم ارتباطات با ما) و انتشار آسان در وب سایت شرکت
• مدیریت شاخص های عملکرد و رهگیری برای نظارت بر تکامل فعالیت های بازاریابی
لید ها
• ذخیره ی داده های مرجع و جزئیات شرکت های مرجع
• سازماندهی و رهگیری تمام فعالیت های مربوط به هر مدیر (گذشته، حال، آینده)، یادداشت ها، ملاقات ها، ایمیل ها، تماس های تلفنی، کمپین های بازاریابی
• نظارت مداوم بر سیر تکاملی مخاطبین و طرح های پیشنهادی کسب و کار در زمینه ی هر لید
خدمات مشتری
اعلان و پشتیبانی
• تعریف سطوح مختلف اولویت برای اجرای عملکردها و افراد مسئول برای هر نوبت
• نظارت مداخلات گذشته و ارتباط با کاربرها
• مدیریت موثر گزارشات مشتریان به منظور تضمین سطح همیاری و به موقع بودن فعالیت ها
شوگِر سی آر اِم
غنی در ویژگی و پیشرو در فناوری
• نرم افزاری کاملا منبع باز
• پشتیبانی پیشرفته ی چند-زبانه
• کاملا توسعه یافته به زبان PHP و به کمک فناوری AJAX
• سازگار با معماری LAMP (LINUX, APACHE, MYSQL, PHP)
• یکپارچگی با برنامه های سایر شرکت ها از طریق خدمات وب
• استفاده از جاسپر ریپورتس (JASPERREPORTS) برای گزارش دهی پیشرفته
پیاده سازی توسط شرکت راه حل سیستم سپندار